MenuSluiten

Heeft u vragen?

500 toegewijde vrijwilligers
wonen, behandeling en thuiszorg in rivierengebied
600 gepassioneerde zorgverleners

Klachten en complimenten

Heeft u een klacht of bent u tevreden over onze zorg en dienstverlening? We horen het graag van u.

Compliment

Bent u tevreden over Zorgcentra De Betuwe? Dat horen wij graag. De waardering die regelmatig door cliënten of familieleden wordt uitgesproken, is voor ons een extra stimulans om te blijven werken aan uw tevredenheid! We horen ook graag uw ideeën om ons werk te verbeteren.


Compliment doorgeven?

Vertel het aan onze medewerkers of bel het Servicecentrum van Zorgcentra De Betuwe: 0800-77 33 444 (gratis). U kunt ook een brief sturen naar: Zorgcentra De Betuwe, o.v.v. complimenten, Postbus 225, 4100 AE Culemborg.

Klachten

Wij horen het graag als u niet tevreden bent. Zo kunnen wij onze zorg- en dienstverlening verbeteren. Aarzel dus niet en maak een afspraak. Wij behandelen uw klacht zo goed mogelijk.


Klacht doorgeven?

U kunt op verschillende manieren uw klacht kenbaar maken en u bent vrij om te kiezen wat het beste bij u past.


In gesprek gaan met de betreffende persoon

Ga in gesprek over uw onvrede of klacht met degene die het probleem veroorzaakt heeft. Uw klacht geeft hem of haar de mogelijkheid iets te herstellen of te verbeteren. U kunt zich ook wenden tot een directe collega van de medewerker over wie u niet tevreden bent.


Naar de klachtenfunctionaris

Mocht het gesprek met de medewerker niet het voor u gewenste resultaat opleveren, dan kunt u zich wenden tot onze klachtenfunctionaris, Karin Somhorst. U kunt zich ook meteen al wenden tot haar als u liever uw klacht kenbaar maakt bij een onafhankelijk functionaris. Zij kan u op verschillende manieren ondersteunen.

Karin Somhorst

06 – 247 11 086

karin@the-lighthouse.nl


Geschil

Wordt uw klacht niet binnen de afgesproken termijn afgehandeld? Dan is er sprake van een geschil. U kunt een geschil schriftelijk of via e-mail kenbaar maken bij de landelijke Geschillencommissie. Voor de behandeling van een geschil door De Geschillencommissie worden kosten in rekening gebracht.

De Geschillencommissie

Postbus 90600

2509 LP Den Haag

070 - 310 5 310

www.degeschillencommissie.nl

Geef uw mening
Beoordeel onze zorg- en dienstverlening via de onafhankelijke waarderingssite ZorgkaartNederland. Door uw mening te delen, laat u zien wat goed gaat in de zorg en wat beter kan. Hoe u de zorg bij ons ervaart, kan anderen helpen bij het kiezen van een zorgaanbieder. En het helpt ons om de zorg steeds beter af te stemmen op uw wensen. U kunt uw mening achterlaten op de website www.zorgkaartnederland.nl

Meer weten?

Bel het Servicecentrum van Zorgcentra De Betuwe: 0800-77 33 444 (gratis).

Neem contact met ons op via 0800 - 77 33 444 (gratis),
info@stzdb.nl of vul het formulier in.

© 2018 Zorgcentra De Betuwe

Verrassend veel meer dan wonen!